Clubnieuws

Medewerkers voor wandeltochten
Wil je graag actief meedraaien tijdens de wandeltochten? Elke helpende hand is welkom. Wij verwelkomen u in een dynamische ploeg die tijdens de wandeltochten de wandelaars een aangenaam moment wil bezorgen met een wandeling, een hapje, een drankje...
Aarzel niet en kom erbij. Spreek één van de bestuursleden aan of contacteer hen. Je vindt hun gegevens terug onder de rubriek "het bestuursorgaan".

Gegevens voor het Secretariaat:
Marc Dierickx - Secretaris
Konkelgoed 10 - 1745 Opwijk

Mededelingen:
Gelieve iedere wijziging van adres onmiddellijk te laten weten aan de secretaris.
Het is aanbevolen wanneer u beschikt over een telefoon, GSM en/of E-mail adres, dit eveneens mede te delen.
Dat kan o.a. bij het verlengen van uw lidmaatschap in december, zo kunnen wij u sneller bereiken voor informatie of dringende mededelingen.